Skladištenje stvari

Usluge skladištenja i čuvanja stvari i nameštaja u profesionalno opremljenom magacinu.

Besplatna procena

7 + 15 =

Šta nudimo

Skladištenje nameštaja predstavlja jednu od veoma učestalih opcija, koju biraju naši klijenti. Njena potražnja proistekla je iz potrebe da usled napuštanja jednog objekta i useljenja u drugi, veoma često imate potrebu da privremeno sav nameštaj i stvari koje posedujete sklonite na par dana, kako bi se u najvećem broju slučajeva posvetili čišćenju novog objekta. Upravo iz tog razloga, naša firma joj posvećuje posebnu pažnju, Posedujemo veliko skladište koje je maksimalno obezbeđeno, tako da se sigurnost Vaših stvari koje se nalaze u istom ni jednog trenutka ne dovodi u pitanje.

U slučaju da renovirate Vaš stambeni ili poslovni prostor, a jednostavno nemate na raspolaganju adekvatan prostor za skladištenje Vaših stvari, mi Vam nudimo tu mogućnost po najpovoljnijim cenama u gradu. Posao kao što je renoviranje stana, kancelarije ili radionice, zahteva vremene i pre svega slobodan prostor kako bi izvođenje pomenutog posla bilo izvodljivo. Čist i suv prostor koji možemo da Vam obezbedimo kao skladište predstavlja Vaš najbolji izbor. Naš skladišni prostor možete iskoristiti na koliki god vremenski period želite.

Skladištenje nameštaja

Ukoliko se selite ili ste kupili novi nameštaj a još uvek niste odlučili šta ćete sa starim, naš magacin je pravo rešenje za Vas. Kod nas možete skladištiti sav Vaš nameštaj.

Skladištenje stvari

Putujete ili vam je potrebno da negde skladištite Vaše stvari na duži vremenski period? Naš magacin možete koristiti koliko god Vam je potrebno.

Skladištenje robe

Naš magacin je dovoljno velik da ispunjava zahteve ne samo pojedinaca nego i firmi. Kod nas možete skladištiti Vašu robu, bez brige oko vlage i zaštite.

Skladištenje u tri koraka

Sve što je potrebno kako bi skladištili vaše stvari u našem magacinu su ti jednostavna koraka

Zatražite ponudu

Popunjavanjem formulara na sajtu ili pozivom, zatražite ponudu za skladištenje.

h

Isplanirajte Prevoz stvari

Nakon što definišete šta je potrebno da skladištite, naši iskusni radnici će Vam predložiti najefikasniji način pripreme za pripremu i prevoz Vaših stvari ili robe.

}

Zakažite Prevoz

Poslednji korak je dogovaranje datuma prevoza. S obzirom da radimo svaki dan, odaberite datum i vreme kada Vam odgovara i prepuste našim radnicima da završe prevoz i skladištenje.

Brz i efikasan prevoz i skladištenje stvari

Prevoz i skladištenje stvari uz našu pomoć započinju procenom obima posla i dobrom organizacijom, koja je presudna za uspešno obavljen posao.

Naše skladište je najbezbednija opcija za vaše stvari.

Skladištenje Vaših stvari u našoj režiji je najbezbednija opcija za iste koju možete da odaberete.

R

Sve Vaše stvari ćemo pre skladištenja detaljno zaštititi i popisati, kako ne bi došlo do oštećenja ili gubljenja istih. 

R

Potpisaćemo sa Vama Ugovor o skladištenju, čime se obavezujemo da za Vas iste držimo na sigurnom koliko god da Vam je potrebno.

R

Prilikom prenosa stvari magazin, posebno vodimo računa o tome da sve Vaše stvari budu uredno složene bilo da se radi o komadnom nameštaju ili artiklima u kutijama.

R

Naš magacin je moderno opremljen, zaštićen od vlage i vremenskih uticaja, sa 24 časovnim obezbeđenjem i video nadzorom.

Ističemo, da Vi kao vlasnici stvari, u svakom trenutku imate pristup svojim stvarima koje se nalaze u našem skladištu. Samim tim ako Vam bilo koji deo nameštaja ili pokućanstva zatreba u toku skladištenja, moći ćete neometano da ga preuzmete iz našeg skladišta. Ova mogućnost jeste naš način da Vam olakšamo selidbu ili renoviranje stambenog ili poslovnog prostora, čuvajući Vaše stvari od potencijalnih oštećenja.

Iskustva korisnika

Naše mušterije najbolje oslikavaju naš rad. Ovo su samo neki od utisaka naših klijenata.

Imao sam nekoliko selidbi u svom životu koje su predstavljale veliki stres za mene i moju porodicu ali je sve prošlo u najboljem redu zahvaljujući ovim divnim i ljubaznim momcima. Najbolji su, preporučujem ih svima!

Bojan

Stvarno pravi profesionalci!!! Sve zapakovano, zaštićeno i brzo preseljeno. Preporučio bih ih svima!!!

Slobodan

Do sada sam se selio nekoliko puta, ali uigraniju ekipu nisam video. Efikasno odrađeno, bez oštećenja, i cena više nego korektna. Toplo preporučujem!

Miloš

Budući da raspolažemo sa velikim skladišnim prostorom, predstavljamo najbolji izbor jednako za veće firme i pojedince, kojima smo spremni da ponudimo najpristupačnije uslove skladištenja i maksimalnu bezbednost za stvari koje su nam poverene na čuvanje. Ako je u pitanju duži vremenski period za koji Vam je potrebno skladištenje stvari, spremni smo da Vam ponudimo popust na našu uslugu. Tako na primeru, nakon šest meseci skladištenja u našem prostoru, odobravamo Vam popust od 20% za svaki naredni mesec. Koristeći ovu pogodnost moći ćete nesmetano da se posvetite sređivanju Vašeg stambenog ili poslovnog objekta, bez razmišljanja o bezbednosti Vaših stvari.

Tokom godina našeg rada sarađivali smo sa velikim brojem firmi na našem tržištu, obezbeđujući im uslugu selidbe i skladištenja stvari, po njihovoj želji. Nezavisno od toga da li je reč o renoviranju prostora ili selidbi firme u sasvim novi poslovni prostor, bili smo angažovani od strane vlasnika na poslovima selidbe kompletnog kancelarijskog nameštaja, mašina i opreme, kao i skladištenja iste u obezbeđenom skladišnom prostoru. Samim tim, svojim uslugama doprineli smo efikasnosti u pogledu sređivanja poslovnih objekata s jedne strane i zaštiti vrednog kancelarijskog nameštaja i računarske opreme od eventualnih oštećenja ili krađe u toku radova.

Kada je reč o kancelarijskom nameštaju, pre skladištenja, vrši se popis stvari i odgovarajuća zaštita istih, kako i nakon dugog boravka u skladištu njegova funkcionalnost ne bi bila narušena. Ovom prilikom koriste se puc puc i streč folije, koje štite od oštećenja i prašine kompletan eneterijer jedne poslovne kancelarije. Naime, naš cilj je da Vam nameštaj koji ste nam poverili pri isteku skladištenog roka isporučimo u njegovom prvobitnom stanju, na obostrano zadovoljstvo.

Smatrajte da je u našem skladištu Vaš nameštaj bezbedan kao da je u Vašem domu ili kancelariji. Kao profesionalci u poslu koji obavljamo, brinemo o Vašim stvarima i pod 24-časovnim nadzorom, ništa ne prepuštamo slučaju. Obezbeđene na najbolji mogući način jednako od drugih ljudi, kiše, vlage, prašine i drugih faktora koji mogu na naruše izgled i funkcionalnost njih samih, Vaše stvari se nalaze u najboljim rukama.

Kontakt

(061) 720-6080
office@beo-selidbe.co.rs

Radno vreme

24/7

Adresa

Mošorska 10
Beograd

Kontaktirajte nas

Besplatna procena i osiguranje.